2017-02-26

賽日後記之我錫晒梁家俊 I Love Derek Leung

賽日後記之我錫晒梁家俊

第一場 龍城猛將 泡湯後 預料今日將會捱打 跟住第二場跑完 見倒直路中外檔果d衝得幾好 (齊齊健康 幸運坊 魔幻神駿 精益旅程) 熱門實力馬o係裡面反而麻麻地 (皇帝誥令) 咁我就覺得場地係有偏差 (結果在壓地之前確實如此) 

咁咪諗住整番口孖寶玩下o羅 頭關預計 步步友 會o係裡面衝 咁我梗係買當銳而會o係外面衝o既 喜蓮獎星 啦

次關 先飛走兩隻內檔熱門馬 全勝姿態 精算追擊 收窄範圍至 預計會係外面衝o既 實力馬 由心出發 甜統 滿載而來 勝利之星 (正如我之前果 post 係提供呢四隻) 咁射落邊隻好d呢 咁我見 梁家俊 咁旺 同埋口孖寶有輕微升水 咁一於尾關買 勝利之星

梁家俊 發揮得非精彩 頭二百米果斷決定收一收慢涉入二疊跟住 好準確 跑 轉彎時見 明目張膽 o係佢外面走過 咁走跟住佢有遮擋咁o係三疊上 直路上從中外疊衝 (正合我意!) 最後250m 我見隻馬有 已知奠定勝局 我錫晒梁家俊

說回來 貼果四隻 跑一三四 莫雷拉 由心出發 選擇走裡面 結果泡湯



No comments:

Post a Comment